ДОГОВІР ПРИЄДНАННЯ
Затверджено
ФОП Жовнір Юрій Іванович
________________________
«06» лютого 2024 року
м. Львів
Фізична особа-підприємець Жовнір Юрій Іванович, що іменований надалі «Виконавець», який діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію, внесений до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг за №1801, публікує відповідно до статті 634 Цивільного кодексу України цей Договір приєднання (далі за текстом – «Договір») про наступне.
- ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
Віртуальний диск – виділений обсяг дискового простору, що розміщується на технічному майданчику Виконавця.
Віртуальна машина – віртуальний сервер, створений на технічному майданчику Виконавця, який забезпечує Замовника необхідним обсягом обчислювальних ресурсів.
Договір – власне цей Договір з додатками до нього.
Доповнення – електронний документ, що деталізує перелік, умови та особливості надання Послуг.
Замовник – будь-яка фізична або юридична особа, якій Виконавець надає Послуги на умовах, визначених в Договорі.
Звітний (розрахунковий) період – 1 (один) календарний місяць.
Контактна особа Замовника – особа, відповідальна за організацію та здійснення взаємодії між Замовником та Виконавцем в процесі надання та отримання Послуг.
Ліцензійна угода (договір) з кінцевим користувачем – угода, задекларована Правовласником програми в односторонньому порядку. Ліцензійна угода з кінцевим користувачем включається в програму (зꞌявляється при інсталяції) та/або розміщується на офіційному сайті відповідного Правовласника.
Панель управління послугами – веб-сторінка, призначена для управління послугами.
Портал Виконавця – веб-сайт Виконавця, розміщений за посиланням www.astra.in.ua , призначений для реєстрації Замовника в системі Виконавця та для подальшого користування Послугами Виконавця.
Послуги – комплекс дій щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою (згідно державного класифікатора продукції та послуг), а саме надання в розпорядження Замовнику частини ресурсів інфраструктури, що розміщується на майданчику Виконавця. Послуги можуть надаватися Виконавцем як окремо, так і в комплексі, що означає розгортання Віртуальної інфраструктури визначеної конфігурації на платформі Замовника. Перелік доступних Послуг зазначається в цьому Договорі, деталізується на сайті та Порталі Виконавця.
Правовласник – особа, якій відповідно до законодавства належать виключні майнові права на обꞌєкт права інтелектуальної власності чи особа, якій надано право на використання обꞌєкта права інтелектуальної власності та повноваження від імені власника виключних майнових прав на цей обꞌєкт перешкоджати неправомірному використанню обꞌєкта права інтелектуальної власності, в тому числі забороняти таке використання відповідно до законодавства.
Рахунок Замовника – персональний рахунок, який відкривається Виконавцем у власній базі даних щодо Замовника, який підключений до Послуг, і на якому ведеться кількісний та вартісний облік усіх наданих Замовнику Послуг, а також облік платежів Замовника.
Сайт Виконавця – офіційний веб-сайт Виконавця, розміщений за адресою www.astra.in.ua .
Сторона – Замовник або Виконавець, в залежності від контексту.
Тарифи на надання послуг з надання в строкове платне користування віртуальної інфраструктури (надалі – Тарифи) – загальнодоступні тарифи, які Виконавець встановлює та змінює самостійно, а також розміщує на своєму веб-сайті.
Угода про рівень обслуговування – документ, який описує технічні характеристики Послуг, що надаються Замовнику.
Технічний майданчик Виконавця – спеціалізоване компꞌютерне та мережеве обладнання, що забезпечує функціонування програмного забезпечення та доступ до мережі Інтернет.
IaaS (Infrastructure as a Service) – хмарна обчислювальна інфраструктура, надана Замовнику за плату та призначена для розгортання програмних рішень Замовника.
Центр підтримки – система обміну повідомленнями між Замовником та Виконавцем шляхом відправки / отримання запитів через електронну форму або панель управління послугами через Портал Виконавця.
Терміни та визначення, що вживаються в цьому Договорі, є тотожними термінам та визначенням, що вживаються в інших договорах, які розміщуються на Сайті та Порталі Виконавця та навпаки. Якщо будь-яке визначення вживається в розумінні та значенні, відмінному від вказаного в цьому Договорі, перевага надається тому визначенню, яке вжито в документі, що розкриває суть певної Послуги.
- АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
2.1. Для укладення Договору Замовник повинен прийняти його умови у повному обсязі без будь-яких виправлень та застережень. У разі незгоди Замовника з одним або з декількома положеннями Договору, Замовник позбавляється права на укладення Договору та користування Послугами Виконавця.
2.2. Договір вважається укладеним в письмовій формі з моменту його акцептування Замовником. Додаткове укладання письмового договору не вимагається. Умови Договору є однаковими для всіх Замовників.
2.3. Акцептування Договору відбувається наступним способом:
2.3.1. шляхом реєстрації на порталі Виконавця за адресою www.astra.in.ua та виконання вимог п.2.4 Договору (заповнення власних реквізитів на сторінці редагування персональної інформації).
2.4. Замовник зобовꞌязується вказати власні персональні дані та дані організації, яку він представляє на сторінці редагування персональної інформації.
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1 Виконавець відповідно до умов цього Договору, зобовꞌязується надати Замовнику Послуги, а Замовник зобовꞌязується прийняти та оплатити зазначені Послуги відповідно до умов цього Договору.
- ЗАГАЛЬНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
4.1. Послуги надаються Замовнику за таких умов:
4.1.1. акцептування Замовником умов цього Договору;
4.1.2. наявності у Виконавця технічної можливості для надання Замовнику Послуг;
4.1.3. внесення Замовником на поточний рахунок Виконавця достатньої суми грошових коштів для користування обраною Послугою згідно з Тарифами та відповідно до погодженого періоду.
4.2. У разі, якщо Замовник має перед Виконавцем непогашену заборгованість, Виконавець має право в односторонньому порядку без додаткового погодження припинити надання послуг. Таке припинення не вважається порушенням умов Договору та не є підставою для застосування положення про договірну відповідальність.
4.3. Факт належного надання Послуг за Договором оформлюється актами прийому-передачі (надання) послуг (далі – акти). Такі акти надаються Виконавцем Замовникові-фізичній особі за її запитом. У разі відсутності зауважень Замовника, що стосуються надання та/або належного надання Послуг після закінчення звітного періоду, вважається, що Послуги були надані належним чином та в повному обсязі. Замовникам-юридичним особам Акти надаються засобами електронного документообороту з Електронним цифровим підписом, протягом 20 днів з дати закінчення звітного періоду. Замовник зобовꞌязується у випадку відсутності мотивованих заперечень, стосовно наданих послуг, протягом 5 (пꞌяти) робочих днів з дати отримання, підписати Акт відповідно власним Електронним цифровим підписом та направити електронними засобами Виконавцю. У випадку наявності заперечень, Замовник зобовꞌязується скласти акт урегулювання розбіжностей із зазначенням причин, за яких Акт не може бути підписаний, та направити акт урегулювання розбіжностей протягом часу, визначеного для відправки Акту. Якщо в означений час Замовник не підписав примірник Акту прийому-передачі або акту врегулювання розбіжностей, послуги вважаються наданими, а Акт, підписаний Виконавцем, прирівнюється до Акту, підписаного обома Сторонами.
4.4. Деталізовані умови надання Послуг зазначаються у відповідних Додатках до даного Договору.
4.5. Деталізовані умови обміну документами в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису викладені у розділі 14 цього Договору.
4.6. Замовник має право мати лише один «Обліковий запис».
- ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
5.1. Всі розрахунки за цим Договором здійснюються на засадах попередньої оплати до 1-го числа місяця, в якому будуть надаватися Послуги, в національній валюті України – гривні, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
5.2. Вартість Послуг залежить від конфігурації Послуг, що надаються Замовнику, та обчислюється відповідно до чинних Тарифів для послуг.
5.3. Виконавець має право в односторонньому порядку з 1-го числа наступного місяця змінювати вартість Послуг, завчасно повідомивши про це Замовника до 10-го числа поточного місяця.
5.4. Про зміну вартості Послуг Виконавець повідомляє Замовника шляхом надсилання відповідного повідомлення. Замовник має змогу ознайомитися з цим повідомленням, зайшовши у розділ «Обліковий запис», підрозділ «E-mail-повідомлення».
5.5. У разі незгоди Замовника зі зміненою вартістю Послуг, Замовник зобовꞌязаний повідомити про це Виконавця протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання повідомлення. Таке повідомлення вважається відмовою від виконання зобовꞌязань з оплати замовлених Послуг. В такому разі, Договір, на підставі якого надаються Послуги Замовнику, вважається припиненим з 1-го числа наступного місяця без підписання будь-яких додаткових документів.
5.6. У разі відсутності повідомлення Замовника про незгоду з новою вартістю Послуг, вважається, що Замовник прийняв нову вартість Послуг без заперечень.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобовꞌязань за цим Договором відповідно до умов останнього, а в частині, яка не врегульована Договором, - відповідно до умов додатків, доповнень та чинного законодавства України.
6.2. Замовнику відомі найважливіші функціональні властивості Послуг, що надаються. Замовник несе ризик відповідності зазначених Послуг своїм побажанням і потребам. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, що виникли внаслідок неналежного використання або неможливості використання Послуг, якщо такі збитки не виникли з вини Виконавця.
6.3. Виконавець несе відповідальність перед Замовником у випадках, передбачених цим Договором та чинним законодавством України. Відповідальність Виконавця за невиконання зобовꞌязань за цим Договором не може перевищувати вартості надання відповідних Послуг за розрахунковий період.
6.4. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником та/або третіми особами за:
6.4.1. будь-які пошкодження та/або збитки Замовника та/або третіх осіб, включаючи втрату (в т.ч. часткову) даних як результат затримок, неотримання, недоставки, помилкової адресації або переривання Послуг, які є результатом помилок, недбалості або недогляду Замовника (включаючи його працівників, представників, клієнтів, ін.), а також його прямої вини, включаючи несвоєчасну сплату та/або несплату вартості Послуг;
6.4.2. зміст даних, що передаються/отримуються Замовником за допомогою Послуг;
6.4.3. будь-які дії Замовника, вчинені за допомогою Послуг;
6.4.4. наслідки використання Замовником Послуг для будь-яких конкретних цілей;
6.4.5. порушення зобовꞌязань, прийнятих на себе в рамках цього Договору, якщо причиною такого порушення не є пряма провина Виконавця, в тому числі дії третіх осіб;
6.4.6. використання Замовником будь-якого програмного забезпечення з порушенням ліцензійних умов;
6.4.7. розміщення або розповсюдження Замовником будь-яких матеріалів, які суперечать міжнародним нормам та/або чинному законодавству України;
6.4.8. якість Послуг у разі несправності обладнання, що належить Замовнику;
6.4.9. якість роботи ліній, каналів і вузлів звꞌязку, що надаються іншими організаціями;
6.4.10. використання (крадіжку) третіми особами інформації конфіденційного характеру, у тому числі облікових даних Замовника та реквізитів доступу, у випадку, якщо таке використання (крадіжка) не стало наслідком дій або бездіяльності Виконавця, його співробітників або будь-яких третіх осіб, залучених Виконавцем до надання послуг за Договором;
6.4.11. дії непереборної сили (форс-мажору).
6.5. Замовник самостійно забезпечує доступ власного обладнання до Віртуальної інфраструктури, його працездатність та можливість доступу до мережі Інтернет (якщо інше не передбачено Договором чи додатковим документом до нього).
6.6. Замовник не має права використовувати Послуги Виконавця в протиправних цілях або будь-яким способом, що так чи інакше суперечить чинному законодавству України або нормам міжнародного права, або порушує права та законні інтереси третіх осіб, та самостійно несе відповідальність за порушення.
- ПІДСТАВИ ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобовꞌязань за цим Договором, якщо вказане невиконання є наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажор – пожежа, повінь, землетрус чи інші стихійна лиха, міжнародні санкції, мітинги, страйки, воєнні дії, введення надзвичайного чи воєнного стану, терористичний акт, блокада, революція, масові заворушення, вибух, прийняття уповноваженими державними органами України нормативно-правових актів, рішень чи приписів, внаслідок яких на Сторони покладатимуться додаткові обовꞌязки чи встановлюватимуться додаткові обмеження, які безпосередньо впливають на виконання цього Договору і виникли після його укладення, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.
7.2. Сторона, яка не в змозі виконати зобовꞌязання за Договором в результаті дії обставин форс-мажору, зобовꞌязана письмово повідомити іншу Сторону про настання таких обставин протягом 5 (пꞌяти) календарних днів від дня їх настання, а також надати протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дня закінчення таких обставин сертифікат Торгово-промислової палати України. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про обставини форс-мажору позбавляє відповідну Сторону права посилатися на вказані обставини, як на такі, що звільняють від відповідальності.
7.3. Виникнення обставин форс-мажору в момент прострочення виконання Стороною своїх зобовꞌязань за Договором позбавляє цю Сторону права посилатись на ці обставини як на підставу, яка звільняє від відповідальності за Договором.
7.4. Виконання цього Договору у повному обсязі або частково припиняється на час дії обставин форс-мажору. Якщо дія обставин форс-мажору триває більш трьох місяців, кожна зі Сторін вправі відмовитися від надання/отримання частини Послуг або розірвати цей Договір й у цьому випадку жодна зі Сторін не вправі вимагати від іншої Сторони виплати можливих збитків. Сторони зобовꞌязуються протягом 1 (одного) місяця провести взаєморозрахунки, що залишилися, якщо між ними існують заборгованості.
- ПРАВА ТА ОБОВꞌЯЗКИ ЗАМОВНИКА
8.1.Замовник має право:
8.1.1. На своєчасне та якісне одержання Послуг.
8.1.2. Отримувати від Виконавця вичерпну інформацію про перелік, вартість і порядок надання Послуг та стан фінансових розрахунків, розміщення цієї інформації в Кабінеті Замовника в тому числі вважається отриманням такої інформації.
8.1.3. Змінювати конфігурацію Послуг та замовляти додаткові Послуги в межах чинних Тарифів.
8.1.4. Надавати свої пропозиції та побажання щодо вдосконалення Послуг.
8.1.5. Припинити цей Договір (відмовитися від Послуг) у порядку та на умовах, встановлених цим Договором.
8.1.6. Інші права, визначені законодавством та цим Договором.
8.2. Замовник зобовꞌязується:
8.2.1. Перед початком користування Послугами ознайомитись з Договором, розміщеним (оприлюдненим) на Порталі Виконавця, та виконувати умови цього Договору.
8.2.2. Своєчасно приймати та у повному обсязі оплачувати вартість Послуг відповідно до цього Договору та діючих Тарифів.
8.2.3. Зберігати в таємниці свої облікові дані та іншу конфіденційну інформацію.
8.2.4. Самостійно здійснювати всі необхідні заходи для забезпечення безпеки інформації, в тому числі конфіденційної інформації, що передається через мережу Інтернет і яка розміщена у Віртуальній інфраструктурі Замовника, від несанкціонованого доступу з боку третіх осіб. Замовник несе всі ризики, повꞌязані з використанням такої конфіденційної інформації третіми особами, та самостійно відповідає за всі повꞌязані із цим збитки, завдані йому самому, Виконавцю, іншим особам.
- ПРАВА ТА ОБОВꞌЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
9.1. Виконавець має право:
9.1.1. Вимагати своєчасної оплати Послуг Замовником відповідно до умов цього Договору.
9.1.2. В односторонньому порядку змінювати Тарифи (що можуть вплинути на вартість Послуг) з 1-го числа наступного місяця, завчасно повідомивши про це Замовника до 10-го числа поточного місяця.
9.1.3. Тимчасово припиняти надання Послуг у порядку та на умовах, встановлених Договором та Угодою про рівень обслуговування Замовника, зокрема у разі наявності від'ємного балансу на рахунку Замовника і невиконання Замовником вимоги Виконавця про оплату заборгованості.
9.1.4. Припинити цей Договір у порядку та на умовах, передбачених Договором.
9.1.5. Продовжити строк надання Послуг за наявності від'ємного балансу на рахунку Замовника на час виконання Замовником вимоги Виконавця про оплату заборгованості.
9.1.6. В односторонньому порядку з 1-го числа наступного місяця змінювати обсяг, конфігурацію, склад Послуг, що надаються Замовнику, завчасно повідомивши про це Замовника до 10-го числа поточного місяця, шляхом направлення відповідного повідомлення засобами електронної пошти на адресу Замовника (представника Замовника), що вказана при акцептуванні Договору.
9.1.7. Інші права, визначені законодавством та цим Договором.
9.2. Виконавець зобов'язується:
9.2.1. Надавати Замовнику Послуги належної якості.
9.2.2. Забезпечувати працездатність обчислювального середовища, в якому працює Віртуальна інфраструктура, та здійснювати технічну підтримку у обсязі, визначеному Угодою про рівень обслуговування Замовника.
9.2.3. Об'єктивно інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання.
9.2.4. Вести облік наданих Замовнику Послуг.
9.2.5. Виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства.
- КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ
10.1. До конфіденційної інформації належить вся інформація, визначена Сторонами як конфіденційна, зокрема, але не обмежуючись: номером рахунку Замовника, персональними даними Сторін, даними, що забезпечують доступ до панелі керування.
10.2. Сторони зобов'язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору, за винятком випадків, коли це письмово санкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до чинного законодавства.
10.3. За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством.
- СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
11.1. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством, але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами.
11.2. Цей Договір вважається погодженим Замовником та укладеним за місцезнаходженням Виконавця з дати акцептування.
11.3. Договір може бути достроково припинений:
11.3.1. за вимогою однієї із Сторін, при цьому остання зобов'язана не пізніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів письмово повідомити про це іншу Сторону шляхом направлення листа на електронну пошту, а також провести взаєморозрахунки та виконати всі фінансові зобов'язання одна перед одною з дотриманням умов цього Договору;
11.3.2. у випадку несплати Замовником вартості Послуг протягом 30 (тридцяти) календарних днів з настання кінцевої дати сплати вартості Послуг, Договір вважається припиненим в частині неоплачених Замовником Послуг.
11.3.3. за рішенням суду.
11.4. Договір припинений з будь-яких причин, визначених Договором, вважається припиненим, окрім частини, що стосується виконання Замовником грошового зобов'язання, яка втрачає свою чинність тільки після виконання Замовником грошового зобов'язання у повному обсязі.
- ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ ДО ДОГОВОРУ
12.1. Виконавець самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Під час дії Договору Виконавець має право самостійно змінити та/або доповнити умови цього Договору та інших документів, розміщених на Сайті та Порталі Виконавця. Інформування Замовника про зміну редакції Договору та інших документів, розміщених на Сайті та Порталі Виконавця здійснюється Виконавцем шляхом розміщення відповідної редакції Договору на Порталі Виконавця. Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Порталі Виконавця поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.
12.2. У разі незгоди Замовника зі змінами та/або доповненнями, внесеними до Договору та інших документів, розміщених на Сайті та Порталі Виконавця Замовник має право припинити Договір згідно з порядком, викладеним в Договорі протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміни, внесені до Договору та інших документів, розміщених на Сайті та Порталі Виконавця.
- ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
13.1. Виконавець та Замовник вживатимуть усіх заходів для вирішення спорів та суперечок, що можуть виникнути стосовно Договору чи з його приводу, шляхом переговорів.
13.2. Якщо переговори не приведуть до вирішення спору, справа передається на розгляд до відповідного суду згідно з правилами підвідомчості та підсудності, визначеними чинним законодавством України.
13.3. У разі порушення умов цього Договору з боку Виконавця, Замовник зобов'язується направити претензію в строк не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати виявлення таких порушень. Виконавець має право не приймати до розгляду претензії, направлені Замовником пізніше вищевказаного строку. Виконавець зобов'язується дати відповідь на претензію Замовника в строк не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати її отримання.
- УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ
14.1. Обмін документами за Договором здійснюється з застосуванням положень Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 р. №2155-VIII, Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. №851-IV.
14.2. Сторони погодили можливість використання на рівні з кваліфікованим електронним підписом (надалі – КЕП) удосконалених електронних підписів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №193 від 03.03.2020 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів (надалі – УЕП) і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
14.3. Сторони зобов'язані періодично (мінімум раз на тиждень) слідкувати за надходженням Е-документів та своєчасно здійснювати їх приймання, перевірку, підписання з використанням КЕП/УЕП та повернення іншій Стороні. Сторона, яка здійснює надсилання Е-документа вважається Стороною-відправником, а Сторона, яка здійснює отримання Е-документа, вважається Стороною-одержувачем.
14.4. Підготовка Е-документів здійснюється відповідною Стороною і в строки, встановлені умовами Договору. До моменту передачі іншій Стороні, Сторона-відправник зобов'язана належним чином скласти новий та/або перевірити отриманий Е-документ та підписати його з використанням КЕП/УЕП. Е-документи, які передаються, підписуються у всіх випадках з використанням КЕП/УЕП відповідної Сторони. Перевірка факту підписання відповідною Стороною конкретного Е-документа здійснюється Стороною-одержувачем з використанням кваліфікованого відкритого ключа.
14.5. Е-документи вважаються підписаними і набирають чинності з моменту підписання з використанням КЕП/УЕП Стороною-одержувачем Е-документа, отриманого від Сторони-відправника з нанесеним нею КЕП/УЕП.
14.6. Е-документи вважаються підписаними і набирають чинності з моменту підписання з використанням КЕП/УЕП Стороною-одержувачем Е-документа, отриманого від Сторони-відправника з нанесеним нею КЕП/УЕП.
14.7. Е-документи вважаються підписаними і набирають чинності у випадках, коли вони були підписані КЕП/УЕП Стороною-відправником та надіслані Стороні-одержувачу, проте протягом передбаченого Договором строку, Сторона-одержувач не підписала такі Е-документи та не надіслала Стороні-відправнику мотивовану відмову від підписання Е-документів.
14.8. Сторони дійшли згоди, що розірвання (скасування) Е-документа, підписаного Сторонами з використанням КЕП/УЕП здійснюється виключно шляхом складення та підписання Сторонами Акта про анулювання Е-документа. Зазначені Акти про анулювання Е-документа вправі складати обидві Сторони з власної ініціативи, якщо є порушення домовленостей, зазначених у відповідних Договорах.
14.9. У випадку, коли Договором не встановлено строків підписання конкретних Е-документів, Сторони погодили, що строк підписання таких документів з використанням КЕП/УЕП становить 5 (п'ять) робочих днів з дати їх надіслання.
14.10. У випадку, коли одна із Сторін заявляє про втрату конкретного Е-документа, який попередньо набрав чинності, повторне підписання такого Е-документа не здійснюється. При цьому, Сторона, яка зберігає власний примірник Е-документа, зобов'язується за зверненням Сторони, яка втратила цей Е-документ, надати його доступними електронними каналами зв'язку, або на носії електронної інформації.
14.11. Якщо при звірці Сторонами даних про підписання Е-документів будуть виявлені розбіжності, то по замовчуванню будуть застосовуватись наступні умови чинності Е-документів:
14.11.1. юридичну силу буде мати той Е-документ, який був останнім підписаним Сторонами з використанням КЕП/УЕП (у випадку наявності кількох різних Е-документів по одній і тій самій господарській операції);
14.11.2. Е-документ, який набув чинності згідно умов Договору, зберігає чинність до моменту його анулювання Сторонами згідно з п.14.8 цього Договору;
14.11.3. за результатами конкретної господарської операції пріоритетну юридичну силу матиме чинний Е-документ, при наявності за цією ж операцією однорідних/аналогічних по суті документів, складених в паперовій (друкованій) формі, незалежно від дати їх оформлення;
14.11.4. Е-документ, підписаний Стороною з використанням КЕП/УЕП і переданий Стороні-одержувачу вважатиметься в усіх випадках підписаним уповноваженим представником Сторони-відправника, в межах наданих повноважень, що не потребуватиме щоразу перевірки документів на представництво;
14.12. КЕП/УЕП за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису у разі, якщо:
-кваліфікований електронний підпис підтверджено з використанням кваліфікованого сертифіката відкритого ключа за допомогою надійних засобів електронного підпису;
-під час перевірки використовувався кваліфікований сертифікат відкритого ключа, чинний на момент накладення електронного підпису;
14.13. Сторони домовилися, що Е-документи, які відправлені, завірені КЕП/УЕП, мають повну юридичну силу, породжують права та обов'язки для Сторін, можуть бути представлені до суду в якості належних та допустимих доказів та визнаються рівнозначними документам, що складаються на паперовому носієві. Підтвердження передачі документів (відправлення, отримання тощо) вважається легітимним підтвердженням фактичного прийому-передачі таких документів уповноваженими особами Сторін і не вимагає додаткового доказування.
14.14. Сторони погоджуються, що використання засобів криптографічного захисту інформації (далі-ЗКЗІ), які реалізують шифрування і КЕП/УЕП, достатньо для забезпечення конфіденційності інформаційної взаємодії Сторін щодо захисту від несанкціонованого доступу та безпеки обробки інформації, а також для підтвердження того, що:
-Е-документ надходить від Сторони, яка його передала (підтвердження авторства документа);
-Е-документ не зазнав змін при інформаційній взаємодії Сторін (підтвердження цілісності та автентичності документа);
-фактом отримання Е-документа є події, описані в даному Договорі.
14.15. З метою забезпечення безпеки обробки та конфіденційності інформації Сторони зобов'язані:
-не допускати появи в комп'ютерному середовищі, де функціонує система для обміну Е-документами, комп'ютерних вірусів і програм, спрямованих на її руйнування;
-не нищити та/або не змінювати архіви відкритих ключів електронних підписів, Е-документів;
-не використовувати для підписання Е-документів скомпрометовані ключі.
14.16. Сторони погодили, що датою електронного документу є дата зазначена в тексті такого електронного документа. Електронний документ вважається укладеним Сторонами та підписаним всіма необхідними повноважними підписантами з обох Сторін у дату, зазначену в тексті такого електронного документа. Дана умова застосовується, в т. ч., у разі, якщо фактична дата підписання будь-яким підписантом будь-якої Сторони буде раніше або пізніше дати електронного документа, зазначеної в тексті останнього.
- ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
15.1. Замовник не має права передавати третім особам права та зобов'язання за цим Договором без письмової згоди Виконавця. Виконавець має право передавати свої зобов'язання третім особам з попереднім інформуванням про це Замовника, яке здійснюється шляхом розміщення відповідного повідомлення про таку передачу на сайті Виконавця.
15.2. Замовник визнає, що повідомлення, листи, претензії та інші юридично значимі документи, спрямовані Виконавцем по каналах електронного зв'язку (електронна пошта Замовника, адреса якої вказана в «Обліковому записі» на Порталі Виконавця) мають юридичну силу нарівні з документами, виконаними в простій письмовій формі на паперовому носії. Замовник зобов'язується самостійно і вчасно перевіряти кореспонденцію, відправлену вищевказаним способом.
15.3. Виконавець зобов'язується надавати Замовнику інформацію про питання функціонування і структури, а також додаткові послуги та компетенції Виконавця.
15.4. У разі зміни адрес і/або розрахункових реквізитів Замовника, Замовник, чиї реквізити змінилися, зобов'язаний повідомити про це Виконавця протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту вступу в силу таких змін та здійснити редагування «Облікового запису» на Порталі Виконавця.
- РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП ЖОВНІР ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
79026, м. Львів, вул. Володимира Великого, буд. 3, кв. 73
п/р UA103052990000026008001006321 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 305299
РНОКПП 3152905717
Платник єдиного податку
e-mail : info@astra.in.ua
конт.тел. (067) 374-33-77
М.П.